úterý, ledna 02, 2007

Novy rok

Krasny dobry vecer damy a panove,
vitejte v novem roce-v roce, ktery ma ve svem oznaceni sedmicku. Ano je to dlouhoocekavany rok 2007.
Podvejme se nyni trochu retrospektivne na konec roku minuleho, na rok, ktery mel ve svem nazvu sestku.
Bylo 31.12. a samozrejme diky neschopnosti nekterych jedincu jsem musel vzit svuj ne prilis ekonomicky vuz CRV a vyjet za nejvetsiho navalu nakupovat. Zelenou, napoj dnesni mladeze, bohuzel nemeli a tak pln slz v ocich vydal jsem se hledat do jinych, v te dobe jiz na pul zavrenych dalsich obchodu. V Globu jsem vsak neopomnel koupit bile pecivo a prirozene kaviar. Jaky by to byl konec roku, pokud bych nemohl obdarit sva usta lahodnym, na jazyku se rozplyvajici kaviar. Soumen sice malem hodil savli, kdyz jsem mu dal ochutnat, ale to me nazarazilo v tom, abych cerstve (v 22hod.) v horkovzdusne troube rozpecenou bagetku neobstastnil dalsi porci kaviaru a nakonec to zapil presne o pulnoci douskem lahodneho sektu.
Srdce se mi rozbusilo, kdyz chvili pred pulnoci jakysi Sveceny, ci snad sveceny fidlal narodni pisen Kde domov muj...pulnoc prichazela a stary rok odchazel. Ve skrytu duse jsem rekapituloval predchazejici rok a rikal, jak moc krasne se mi bude vest v roce novem.
Po pulnoci se toho uz moc nedelo, venku nekdo delal bordel se zabavni pyrotechnikou a v televize davali same blbosti vrcholici poradem Zeptej se osudu . . .
Je krasny novy rok, je rok 2007 a ja verim, ze tento rok bude pro me, pro nas a i pro ostatni spoluobcany rokem lasky, stesti, uspechu, zdravi a sexu.
Preji Vam, aby se Vam v roce darilo a tesim se na brzke shledani.

3 komentáře:

Unknown řekl(a)...

PF (Právník Ftipně)!!!

Anonymní řekl(a)...

Kopejda, ještě pár takovejhle příspěvků a seš v žebříčcích před Ostravakem ostravskym!!!

Anonymní řekl(a)...

jou, martin by mohl kandidovat na prezidenta. i v této krušné době se mám kde zasmát..